wtorek, 2 lipca 2013

Ser twarogowy z cebulką i ziołami Pilos

No nareszcie słońce wróciło! Już myślałam, że to nie nastąpi.. Ciepło.. Gorąco <3

No to może tym razem mała recenzja produktu

Ser twarogowy z Mascarpone. Firmy Pilos

Wypatrzyłam go kiedy szukałam normalnego serka mascarpone. Od razu spodobało mi się takie połączenie.

Parę dni później go kupiłam w pewnym celu.. Zobaczycie później.
Dopiero w domu zobaczyłam, że jest on w plastrach. Czytanie boli ?
Nie.. nie skład przeczytałam, a byłam chyba nim za bardzo "zafacynowana" , żeby zwrócić na to uwagę.

Ale jakoś sobie poradziłam. Użyłam go do pewnego przepisu. Jest on tylko "malutką" jego częścią ale pysznie wyszło. Wyczekujcie :D

A wiec.
Jest to serek w plastrach sztuk 8. Ja kupiłam ten "z ziołami i cebulką" Widziałam też "Z różowym pieprzem"  oraz "naturalny"
 Skład?
Jak widać na załączonym zdjęciu. 53%  sera mascarpone całkiem sporo :D Nie ma tam żadnych "aromatów" mascarpone tylko faktycznie ser Mascarpone + ser twarogowy.  Z "Cebulką i ziołami" zaszaleli bo aż 1,5 i 1%. No ale cóż cudów wymagać nie można.
Białka, tłuszcze, węglowodany.  Węglowodanów nie ma za dużo. A tłuszcz, no to tak jak w serach musi być :D Ale nie ma go też w przesadnych ilościach.
Smak?
Mi bardzo smakował, w prawdzie nie jadłam go na kanapce. Ale myślę, że śmiało, może stanowić  zastępstwo jako urozmaicenie naszej  "diety" za ser żółty, który może nam się w końcu znudzić.  Kaloryczność w  "plastrze" jest podobna.

I jest poręcznie zapakowany, ponieważ każdy plaster jest oddzielony od innego taką "folią", a więc łatwo się go wyjmuje z opakowania.

A i bym zapomniała opakowanie ma 150g :)




Jak najbardziej polecam :))

ilewazy.pl

3 komentarze:

  1. hah, ja chyba domyślam się do czego:D
    A osobiście zamiast mascarpone polecam do kanapek Capriciose-meega <3

    OdpowiedzUsuń
  2. O, mascarpone w takiej wersji brzmi ciekawie! Koniecznie muszę spróbować :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Niedawno również odkryłam ten ser w Lidlu, wypróbowałam dwie wersje, naprawdę dobry :)

    OdpowiedzUsuń

Każdy komentarz mile widziany :)