czwartek, 15 sierpnia 2013

Dietetyczne naleśniki z płatków owsianych

No i nadszedł "mój czas". Na urlop :D Mam nadzieję, że pogoda będzie ładna. Nie musi być upałów, wystarczy tak, żeby się dało kąpać w naszym polskim morzu. Ostatnio widziałam, że podobno 18 stopni ma :D Czyli nie jest źle.

Jutro z rana już 6:40!-o ile wstanę- wsiadam do autobusu do Katowic, a później w autobus do cioci do mieściny za Łodzią, żeby tam zaczekać na rodziców i w niedzielę jedziemy! :D Rodzinka już dzisiaj pojechała, ja się niestety do auta nie zmieściłam. Babcia, kuzyn, brat, rodzice, pojechali odwiedzić rodzinkę z okolic w łódzkim. Mnie to ominie :) Mam nadzieję, że nie ominę przystanku na którym mam wysiąść :D



Dietetyczne naleśniki z płatków owsianych



Składniki (ok. 5 naleśników)

0,5 szklanki płatków owsianych (zmiksowanych na "mąkę")
0,5 szklanki mąki pszennej pełnoziarnistej
0,5 szklanki mleka
0,5 szklanki wody( można dodać więcej, na "oko" obserwując jak wygląda konsystencja ciasta)
jajko
szczypta soli
szczypta cukru
olej- do smarowania patelni


Wszystkie składniki łączymy ze sobą. Odstawiamy ciasto na min. 30 minut. Następnie smażymy na patelni z odrobiną oleju. Ja rozsmarowuję olej pędzelkiem.


Smacznego ! :)

2 komentarze:

  1. Witaj wakacyjna przygodo ;) Udanego urlopu, punktualnych autobusów,widocznych przystanków i szerokiej trasy. A potem to już tylko pogody i dobrego nastroju ;) Zazdraszczam ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. o ja.. podoba mi się ta wersja, musze wypróbować jej na dniach! :)

    OdpowiedzUsuń

Każdy komentarz mile widziany :)