poniedziałek, 31 marca 2014

Makaron muszelki z nutą orzeźwienia

Wiosna za oknem, zielono się tam robi, to u mnie na blogu i na talerzu ten kolor musiał się pojawić.
Niestety na chwilę obecną nie mam czasu nacieszyć się tym słońcem co do nas zawitało.
Znowu tydzień zawalony nauką, a i jeszcze ten temat pracy licencjackiej, im dłużej myślę tym w głowie mam coraz to większą pustkę. Może trzeba było wybrać coś oklepanego ? Ciąża po raz enty, ciśnienie a coś tam? Nie.. jednak to, nie dla mnie :D Do środy wpadnę na genialny pomysł, muszę!
Makaron muszelki z nutą orzeźwienia
Składniki
  • 50 g makaronu malma muszelki(suchego)
  • 2 kiwi
  • pół łodygi selera naciowego
  • sok z połowy limonki
  • kilka listków pietruszki
  • twaróg 50 g
Makaron gotujemy według instrukcji na opakowaniu.
Kiwi obieramy, kroimy w kostkę, wrzucamy do wysokiego pojemnika.
Selera również obieramy(choć nie jest to konieczne), kroimy wrzucamy do pojemnika z kiwi, dodajemy sok z limonki, liście pietruszki. Blendujemy całość
Wykładamy na talerz, makaron, kiwi, twaróg.









Smacznego!

PS. Zdjęcia robione jeszcze przed warsztatami fotografii kulinarnej, o których opowiem wam kiedy indziej, kiedy znajdę chwilkę czasu ;)
A zdjęcia bardzo mi się podobają! :D

3 komentarze:

  1. Mnie zdjęcia również się podobają!
    Widać, że miałaś na nie pomysł:)
    Super!

    A smaki słodko-kwasne, podoba mi sie takie coś:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Zdjęcia fantastyczne. Pomysł na makaron ciekawy. A poszukiwania tematu pracy dyplomowej to istna orka umysłowa. Ja dwa razy temat zmieniałam, a i ten co ostatecznie obrałam przysporzył mi od groma nerw w trakcie realizacji

    OdpowiedzUsuń

Każdy komentarz mile widziany :)