wtorek, 22 kwietnia 2014

Muffiny jaglane z pastą ze słonecznika

No i zaspałam, a dzisiaj wtorek...
Przyznać się kto mi zabrał całe to wolne?
Dopiero co jechałam do domu miałam tyle wolnego. A tutaj znowu pakowanie i ciach do Bytomia.. :(
Ale na szczęście na krótko, ale znowu 3 kolokwia. Jeszce chwilka, jeszcze trochę i wolne(tj. praktyki)

Dzisiaj dodatek do wcześniej dodanej pasty :)
Pyszne babeczki. w ramach kontynuacji świąt :D


Muffiny jaglane z pastą ze słonecznika


Składniki:
-250ml suchej kaszy jaglanej
-500ml wody
-2 jajka
-65g mąki pełnoziarnistej
-100ml mleka
-150ml wody
-1 łyżeczka proszku do pieczenia
-5 łyżek groszku konserowego
-3 płaty papryki konserwowej
-przyprawy: sól, pieprz, estragon, tymianek, oregano, czubrica, czosnek, pieprz ziołowy, ect
-pasta ze słonecznika

Wykonanie:
Kaszę ugotować w 500ml wody,pod przykryciem, do całkowitego wchłonięcia wody przez kaszę. Ostudzić.
Następnie dodać jajka, mąkę, proszek oraz przyprawy. Wymieszać do uzyskania jednolitej masy.
Paprykę pokroić w większą kostkę, a groszek odcedzić z zalewy.
Dodać do masy. Następnie wlać wodę oraz mleko i ponownie wymieszać do uzyskania jednolitej konsystencji.
Formę wyłożyć papilotkami i nakładać masy, do 3/4 wysokości kokilek.
Piec 25minut w nagrzanym piekarniku do 180stopni.
Ostudzić i ozdobić pastą.

3 komentarze:

  1. już u Karoliny pisałam - świetne te wasze muffiny i z wielką chęcią takie wytrawne bym spróbowała! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Przepis brzmi fantastycznie a muffiny prezentują się tak smakowicie, że tylko je schrupać. A do tego zdrowie w nich siedzi. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń

Każdy komentarz mile widziany :)