poniedziałek, 12 maja 2014

Pęczak w towarzystwie pieczarek i jajka

Ja się tylko zastanawiam jak ja to robię?
Niby chcę coś spakować, nawet jestem pewna, że to "Coś" jest już w torbie. A ono tak na prawdę zdążyło uciec w między czasie jak niepatrzyłam :D Tak, zapomniałam ładowarki do laptopa! Notka pisana na szybko ;)


Ostatni tydzień przede mną! Potem praktyki(o ile moja umowa jakoś cudownie trafi do szpitala).

Pęczak w towarzystwie pieczarek i jajka



Składniki

  • 40g kaszy pęczak
  • 200g pieczarek
  • 2 średnie jajka
  • olej
  • przyprawy, sól pieprz

Pęczak gotujemy według przepisu na opakowaniu
Pieczarki myjemy, obieramy, kroimy w kostkę/paski/słupki. Podsmażamy na niewielkiej ilości oleju

Dodajemy ugotowany pęczak, wszystko mieszamy doprawiamy.
Na osobnej patelni smażymy jajka "sadzone".

Całość wykładamy na talerz :)




Jako, że jestem wielką miłośniczką jajek oraz pieczarek, całość smakowo komponowała się PRZEPYSZNIE! :D Polecam;)

Smacznego!

2 komentarze:

Każdy komentarz mile widziany :)